29 september.

Har just kommit hem efter att ha varit och simmat med Mli i byske på badhuset, var faktiskt riktigt skönt! inte var de sämre att få sätta sej i bastun sedan med inpackning i håret och bara njuta.Dock kände jag mej som en jävla valross! snacka om att självförtroendet sjönk alltsåå, å andra sidan blir jag bara mer motiverad att fortsätta med det jag gör, 5 kg till och en jävla massa träning på det så kanskeee man kan visa sej sedan......


4 veckor kvar till thailand nu, dags att lägga in lite mera träning!



Inte för att ngn jävel bryr sej egentligen, det har egentligen bara med mej själv att göra, att jag måste lära mej att acceptera mej själv för den jag är och trivas med min egen kropp. jag har just börjat göra det med kläder på, att kunna acceptera mej själv utan kläder kommer bli tufft, men jag tänker jobba på det!


Kommentarer
Postat av: marina

de är svårt de där med att acceptera sin kropp.

Jag är smal, men inte gillar ja mig själv för det.

Har tänkt att man kanske blir bättre om man går ner i vikt, men på nått sätt blir de inte de iaf, för kroppen har ju sina former och ser ut som den gör iaf .

Jag älskar att köpa bikinis! roligt att ha många olika!

Kan du inte lägga upp bild sen på bikinin så vi får se hur den ser ut?? =)

2011-10-01 @ 13:13:34
URL: http://marinasmonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0