22 september.

regnet bara öser ner! jag blir såå less! hästarna får då stå inne,antar att dom inte har ngn lust att simma runt i hagen, för ungefär så jävligt är de just nu!! uuuuschhh...

Jag blir så jäkla rastlös då de inte går att vara ute! eller gå gör de vell men va fan, man vill inte! har suttit och klickat runt lite här på datorn och har vell egentligen inte hittat ngt specielt roligt. råkade gå in på hastnet.se och kika på travhästar, jag HATAR mej själv när jag gör det! får kli i fingrarna så de bara dånar om det!...

Drömmen är ju dock att få ha åtminstone 2 st starthästar, få bygga ut stallet lite och göra fint. Men 3 hästar blir sjuukt mkt jobb då man är ensamen som ska göra allt jämt, hade varit annorlunda om jag hade haft ngn som kunde hjälpa mej några gånger i veckan men får vell skylla mej själv som bosätter mej så dåligt till att de inte finns en kotte som ens skulle tänka på att köra ut hit för en sådan sak.6 mil har vi in till skellefteå, Byske finns ju förstås och därifrån är det ju bara ett par mil. men kan inte riktigt tänka mej att de finns ngn där?? ähh, slut spekulerat, jag får vänta och se vad framtiden kommer med helt enkelt..

bjussar på en liten veckoplanering av de få dagar som är kvar på veckan i brist på annat att komma med, here we go!

Torsdag:slappar dag, hästarna vilar,göra ärenden.
Fredag:Bajen ska skrittas, eftermiddagsjobb
Lördag:båda hästarna ska ridas, fest på kvällen
Söndag:Bajen ska få komma ut och busa i skogen och Bobby ska få dra vagn, sen ursviken till Jontes mamma på middag.


Jag dör lite när jag ser den här! X) är inte modellyrket ngt för oss så säg! ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA ja fyfan, nog är vi en fröjd för ögat alltid ;)!

2011-09-27 @ 17:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0