lista

tänkte att jag skulle haka på trenden att göra en sådan här lista^^ så nu kör vi!


Dag 1 – En bild på mig + 3 fakta om mig
Dag 2 – Min favorit årstid och varför
Dag 3 – Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 4 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu
Dag 5 – Typ av killar jag faller för
Dag 6 – Vad jag skulle göra om jag fick 5 miljoner
Dag 7 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 8 – En bild på mig för ett år sen
Dag 9 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig
Dag 10 – Någonting jag oroar mig för
Dag 11 – En bild på ett ställe jag vart på
Dag 12 – Mitt drömbröllop
Dag 13 – Det här får mig att må bättre
Dag 14 – Det här får mig att börja gråta
Dag 15 – Något jag längtar efter
Dag 16 – Fem saker jag inte klarar mig utan en dag
Dag 17 – Min favoritglass
Dag 18 – En bild på det jag köpte senast
Dag 19 – Min favorit film
Dag 20 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan
Dag 21 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln
Dag 22 – En låt som får mig att gråta
Dag 23 – Mitt favoritprogram – och varför
Dag 24 – Min favorithögtid


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Mia!



Jag hoppas att allt är bra med er! Vi har hållit lite utkik på din blogg för att få en skymt av Moa men hittar inga bilder. Hur mår hon? Går allt bra för er? Det vore jätteroligt om du hade lust att maila någon bild :-) Vi hoppas att allt är bra med er allihop!



Kram från Camilla

2011-10-10 @ 23:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0