dag 7, en dålig vana som jag önskar att jag inte hade.

Oj jisses, vart börjar vi??
Jag har iaf en tendens att vara lite impulsiv, vilket kanske kan vara både bra och dåligt!? men oftast lyckas jag vara det i dom lite sämre tillfällena ,så det försöker jag faktiskt jobba bort^^.. Har ett jävla humör oxå, säger ngn nått olämpligt vid fel tillfälle så får dom oftast veta om det , önskar att jag inte vore så hetsig alla gånger :P

öhhm, va ska vi mera ta? jag är rätt dålig på att svara i telefonen oxå :P! sen är jag vell näst intill dement och glömmer bort att svara på sms och ringa upp samtal osv, måste skärpa mej där :P!

skulle säkert kunna skriva en hel bibel om små dåliga ovanor,  men det får räcka såhär för nu ska jag he mej ut i stallet och ge hästarna lunch, sedan kommer Nina och de blir en tur med gossarna i finvädret :)!


Kommentarer
Postat av: mican

det med telefonen stämmer verkligen, haha:P

2011-10-17 @ 21:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0