dag 2, min favorit årstid och varför.

Här tänker jag kort och gott svara hösten, jag verkligen älskar hösten! dock är jag lite besviken på den i år då de mestadels bara regnat, men de dagar solen tittat fram är ju helt klart fantastiskt underbara! dock gillar jag inte när de börjar frysa på i backen och alla fina löven rasat ner från träden, då allt bara ser grått och trist ut.

Det jag gillar med hösten är vell framförallt att det är så vackert ute, sen att man ser på bla hästarna att dom får ett helt nytt liv då dom "lidit" igenom sommaren med alla dessa äckliga småkryp, temperaturen sjunker óch man får börja klä påsej lite mera ,tända ljus och och allt sådant som hör lite hösten till helt enkelt :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0