9 oktober.

Vi har haft -5 grader inatt! helt sjukt.. imorse när jag och Jonte steg upp vid 10 tiden var det -0,5 och nu under dagen har tempen bara kommit sig upptill +2 grader, INTE varmt alltså! men jag tycker samtidigt att de är ganska mysigt, nu kan man börja klä på sej lite mera, man får använda mössa och vantar <3! sen tända en massa ljus inne och framförallt, sitta inne utan att ha dåligt samvete :D haha.

Iaf så vaknade jag imorse med ett tungt huvud, sen började det spruta näsblod! samma sak igårkväll, blödde ganska ordentligt då oxå vilket jag ALDRIG brukar göra annars!? kan vell nästan räkna på min ena hand hur många gånger jag blött näsblod i mitt liv, och nu händer det 2 gånger på mindre än ett dygn? skumt.. Känns nästan som att jag har lite feber oxå, dock kan de komma från ryggen/nacken då den INTE mår bra just nu..

Hästarna får vila idag oxå tror jag, så att jag inte blir liggandes sen, ska försöka ta de lite lugnt idag bara.
Har varit ute med hundarna på gården en bra stund, sen har vi gått en promenad så dom fick rejsa av sej litegrann.
Nu tänkte jag bjussa på några bilder från dagen, det får avsluta inlägget!










Kommentarer
Postat av: Åsa

haha söt mössa du har :P

2011-10-10 @ 03:22:33
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0