4 oktober.

hästarna har fått vila idag, ist har jag och Jonte passat på att göra bort lite ärenden i stan och sedan påbörjat storstädning av huset.. har oxå hunnit promenixa hundarna ett par lite längre svängar under dagen, först en runda på förmiddagen och en runda för bara en liten stund sedan, är så otroligt härligt ute nu!

Imorgonbitti ska jag upp tidigt då Jami kommer och skor, som sagt ska Bajen få ha vanliga järnskor den här gången + grönsulor fram, vilket kommer bli lite tyngre än vanligt men de är det som är tanken, tror att de kan ge en bra effekt eftersom han känns lite rullig ibland. Bobby ska oxå få nya pjucks, sen ska han även kolla munnen på honom då jag tycker mej se att han verkar lite irriterad då han äter stundvis.

Förövrigt så provloppar vi med Bajen igen imorgon, spännande att se hur de går med nya skoningen! Jami kör oxå vilket är perfekt, så kanske han kan komma med lite tips (ifall de behövs) :))

sen måste jag bara berätta vad jag och Jonte gjorde idag på stan, vi köpte en systemkamera!! äntligeen :D
den ska invigas imorgon kan jag lova, så nu lär de komma nya fina bilder inom kort ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0