30 oktober.

5 dagar kvar innan man sitter på planet påväg till Thailand, känns helt sinnessjukt faktiskt!. Och till er som undrar så är det ingen fara alls dit vi ska åka, med översvämningar och grejjer :) Är vell bangkok som är värst drabbat och de små ställena runtom kring , vi kommer att befinna oss i phuket och khao lak och där är de INGEN som helst fara :) har kollat läget med resebyron osv och de är grönt.. Vi kommer landa i phuket oxå så vi kommer inte ens behöva se eländet i bangkok, känns skönt :)

Jag är iaf SJUKT taggad!!

Igår hade jag mellan skiftet på jobbet, var hemma vid 16 och då hade jag en enorm huvudvärk! knaprade alvedon och agerade sedan fyllechaffis till Jonte och broder, jag och Jonte landade hemma hos Harald och sussie för lite festligheter (jag som sagt nykter då jag var chaufför), blev en utgång på allstars som dock inte varade så länge, lika bra det då man bör ha en HÖG promille halt för att vara på krogen för att de ska vara kul :P haha..

hämtade iaf upp lite folk och skjutsade hem dom, sen började färden hem mot Fällis igeen. Hästarna fick sova ute inatt då det var +5 grader ute, täcken hade dom på sej såklart :) man måste passa på medans man kan ^^
Idag vaknade jag kvart över 10, trodde jag iaf! när jag kollar på klockan på datorn ser jag att den står på kvart över 9 bara, och innan jag fattade att det var ju igårkväll man skulle ställa om klockan på vintertid! haha :P var ju nästan uppe med tuppen med andra ord ;).. Gick direkt över och gav hästarna mat, rastade hundarna och sådant nödvändigt..

Nu har jag och Jonte iaf just kommit hem efter en sväng till byske, vovvarna fick följa med oxå. Vi gick en liten repa på höstmarknade som är nu och hittade en massa roliga saker, dock köpte jag bara 4 par låga sockar, 1 halv salami (MUUMS!!) och VÄRLDENS godaste Ost! blev en snabbis in på coop oxå för att köpa nå småsaker, lörns inte storhandla ngt nu när vi liks inte kommer vara hemma :)..

Ska alldeles strax ta och he mej ut i stallet, ska köra Bajen en runda och Tosca får följa med och göra av med lite energi, sedan blir det bara en lugn kväll framför tvn skulle jag tro, ska mysa med min fina jontis :))




Tänkte bara visa er hur en typiskt middag kan se ut för mej som LCHFar, i brist på annat ;) hehe!
Iaf så är detta en renskavsgryta med en liten smör klick på sidan, 1 tsk lingonsylt och sallad :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0