26 oktober.

Får mer och mer resfeber för varje dag som går, TÄNK att snart ligger jag där på playan och steker! underbaart :)
NU befinner jag mej på jobbet, ca 1 timma till innan jag får åka hem, måste säga att de var riktigt trevligt att komma tillbaka på jobbet igen efter nästan 2 veckors ledighet.

Jobbar som sagt förmiddag imorgon, Nina kanske rider Bajen åt mej vilket vore toppen! på afton kommer som sagt Mican och Ante på middag, ska bli trevligt då det var mkt länge sen sist :) fredag har jag kväll, så hästarna ska ut under förmiddagen . Jobbar mellan skiftet på lördag, mellan 11-15 och efter de brassar jag hem och fixar lite innan de bär av till Harald och Sussie för lite festligheter, dock nyktert från min del tror jag iaf då de blivit 2 helger på samma månad , vilket INTE är likt mej! skämmees :P

ska ringa christer ikväll oxå och snacka lite skit och smida lite planer! inte att förglömma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0