24 oktober.

Har varit en bra dag idag, har sovit lite krassligt senaste nätterna men inatt fick jag sova riktigt gott! därav vaknade jag upp som en ny människa.Har haft Nina på besök idag som anlände därvid 12,30 snåret, kl 13 hade jag en kund som färgade håret och efter det gick jag och Ninis över till stallet och plockade in grabbarna grus och gjorde dem redo för en tur, Nina red Bajen som vanligt och jag körde Bobby vilket jag inte ångrar att jag gjorde! hade därimot ångrat om jag red kan jag tänka mej då han var en riktigt buse! :P gick dock väldigt bra och det blev jogging mestadels hela turen, var nöjda hästar när vi kom hem sen :)...

Släppte även ihop hundarna så dom fick busa lite, Tosca verkligen älskar när hon får leka med Doris! kommer bli toppen att hon får bo där nu när jag åker bort :)).. sen gick vi iaf in och drack lite saft och kollade i taxfree tidningen jag och Jonte fick med oss hem i lördags då vi var i ursviken, finns ju en del spännande i den måste jag säga ;).. Klockan tickade som vanligt iväg och Nina drog hem till jävre igen, jag själv ställde mej ganska direkt vid spisen och började med middagen då Jonte är som en pensionär då de gäller mat på bestämda tider, äter vi inte kl 17 så blir han så gnällig :P haha!

Knåpade ihop en supergod kyckling gryta idag, stekte ett par sparrisar som tillbehör till mej själv och Jonte fick ris...Nu har jag faktiskt börjat packa lite inför thailand, har plockat ihop en del av det jag ska ha med mej, satt igång en tvätt med den andra delen och nu väntar jag på att halv8 hos mej ska börja så jag kan ta en liten paus.

Eftersom de är färdigvilat för min del nu så blir de Piteå imorgon och göra stan osäker med NIna, ska fixa en bikini underdel och ett par fina shorts om jag kan hitta. ett fint linne eller 2 skulle inte skada heller då de förmodligen lär bli basplagget under resan om man bortser från badkläder då :P..

På afton ska Bajen ut och röra på sej, eftersom underlaget börjat svika nu pga kälen i backen så blir de rätt lugnt.
NU får de gärna komma snö!





Jag och Miccimus i Turkiet 08, sådär brun ska jag allt bli i år igen ;))!


Kommentarer
Postat av: mican

de var tider de :) i miss you. känns som om de var hundra år sen sist:(

2011-10-24 @ 20:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0