20 oktober.

jag och Jonte fick för oss att kolla hur vädret ser ut i thailand just nu, och de fick mitt hjärta att gråta alltså! REGN regn och åter regn är de dom visar 2 veckor framöver, med ngn enstaka dag av sol men endå!? jag hoppas innerligt att det INTE tänker vara sånt väder då vi far, skulle rent utsagt kännas för jävligt att ha betalat 13 tusen kr för att sitta i regn!! :( Tur att det är 2 veckor kvar tills vi far, att de kanske hinner stabilisera sej en aning.

Idag blir de lugna puckar, ska städa lite här hemma och sedan måste jag åka in till byske och handla lite! ska ut och köra Bajen hade jag tänkt oxå, men sen väntar endast soffhäng!!.okey, en promenad med vovvarna ska avverkas oxå så dom slipper klänga upp efter väggarna^^.. Jag har faktiskt blivit sjukt duktig, jag går MINST 7 km varje dag nu, de märks oxå då det känns lättare och lättare för varje dag som går :)

Nu ska jag klura lite på vad jag ska laga till lunch, och middag sen? dessa ilandsproblem..


Vintermys med lurv Bobby <3


Kommentarer
Postat av: marina

Usch vad tråkigt! hoppas verkligen vädret vänder!!!

2011-10-21 @ 22:40:17
URL: http://marinasmonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0