19 oktober.

sådär ja, då var man sjuksriven resten av denna vecka pga ryggeländet..känns sådär lagom kul faktiskt..
Var med emelie på stan ens väng igår för att inhandla ngt fint, hittade en del men snålheten tog över så de blidde bara 5 par trosor på Rea och en parfym.. 16,30 hade jag tid hos kotknackarn och de var inte mysigt kan jag lova! gjorde så jäkla ont :( , så nu står det vila på shemat några dagar, får vell se hur de går ..

Har just kommit in efter en promenad med vovvarna i de burriga vädret, blåser och är mulet och endast 3 grader varmt. hurrv!

Ikväll är de städning av huset som gäller, sen hade jag tänkt baka bullar men inser att de är ju rena rama plågeriet då jag inte ens äter dem :P , får se vad jag bestämmer mej för^^. senare ikväll blir de en långprommis med vovvarna igen i brist på annat, sen ska jag såklart peta på mina fina hästar :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0