1 oktober.

Ny månad med nya möjligheter, inviger iaf denna månad med förmiddags arbete! efter det så måste jag brassa till stan en snabbis så jag hinner in på apoteket innan dom stänger, sedan hem och äta grillat med min Jonte och sedan ska jag ut med polle hästarna :) Bajen ska köras och Bobby ska ut och skritta bara, om jag inte lyckas övertala Mli att hänga med ut så båda gossarna får följas? ;)

ikväll blir de bara lugnt, ska dra upp till Mlis lya där vi bara ska chilla, göra ansiktsmask å grejer :)! efter idag är jag nämligen ledig framtill nästa Torsdag, sen jobbar jag hela nästa helg. så ska passa på att njuta till fullo ;D
Imorgon kommer Nina till mej är planen, hoppas att de inte ska regna som de alltid brukar göra så att vi kan he oss ut med grabbarna grus, eller de kan vi vell endå iof men de är inte lika trevligt att rida i regn som i solsken eller hur? ;D

Förövrigt så har min bkini jag beställde från bubbleroom kommit, ska hämta ut den idag, hoppas den passar :D


Jag och Bobby piaffar,(fast i själva verket är han bara sur och vill döda mej X) )

Bild från förra hösten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0