26 november.

Har inte blivit många timmars sömn inatt kan jag lova, har stormat och stormar fortfarande HUR mkt som helst! dånar i hela huset!. upp halv 8 och iväg mot arbete var de som väntade imorse, jobbade framtill 15,40 , tvärstannade i byske på konsum och inhandlade lite trevliga saker att hitta i frysen, typ laxfile för 69 kr kg, hur värt?

blev stekt kotlett med blommkåls mos till middag idag, Jonte fick vanligt mos, annars skulle han förmodligen inte äta X)
gick sedan över och plockade in mina stackars hästar som höll på att blåsa bort, och nu har jag påbörjat julpyntningen lite smått men tappade taggen då jag ser att hälften av stjärnorna jag tänkt hänga upp inte fungerade, letade efter ngn lampa som skulle kunna passa men fann ingen, såklart.. får köpa hem från jobbet imorgon.

Blir en förmiddag på jobbet imorgon ist för eftermiddag , tur för mej då det är skylsöndag! då hinner jag kika in den lite :D sedan hem och fortsätta pynta och göra klart.

ledig måndag tisdag, då är det motionera hästarna som står på shcemat! sedan en runda till piteå ska hinnas med för att påbörja julklapps handlingen, tänkte försöka vara i tid förengång skull :P . funderar dock hur fan jag ska få det att gå ihop den här månaden, har räkningar att betala och fick bara hälften av lönen eftersom jag vart bortrest halva månande, känns rätt surt faktiskt :/ önskar att jag vore miljonär! undra om tomten uppfyller sådana önskningar? värt ett försök kanske :))


Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0