21 november,

Blev en lunch med jennie på fältet idag, trevligt då det var länge sen sist nu ju :) for sedan hem till mej och visade lite thailandsbilder osv, nästan så att jag längtar tillbaka litegrann endå, får se till att åka tillbaks någon gång :)
Förövrigt idag har jag inte gjort så mkt alls än sålänge, insåg att mina hästar är helt galna! Bajen har endå blivit riden 4 gånger i veckan nu under de 2 veckor jag varit borta, men endå ser han ut att ha överskottsenergi att kalla duga! vad har hänt med honom undrar jag då? :P

Är en jäkla period nu, STENHÅRT i backen bla så jag hoppas det kommer mer snö inom kort så de styr upp sej så vi kan träna ordentligt, ska ringa christer och kolla läget med honom litegrann om hur banan ser ut nu, men förmodligen är den hård nu oxå kan jag tänka mej, suck.

Imorgon kommer Jami och skor hästarna, efter de blir det stan en sväng och fixa hundfoder och hälsa på Jontes mamma i ursviken! ledig framtill fredag , känns skönt :))


Thailandsbilder kommer imorgonkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0