+-

-Vart FAN är SNÖN?? blir jävlart tokig på detta gråa trista skitväder...
-stenhårt i backen=världelöst att träna häst!
-vilket resulterar att allt känns meningslöst.
-jag är sinnessjukt fattig!
-min jävla värk! vänster hand fungerar inte som den ska bla, och ryggen ska vi inte ens tala om..
-jag har ingen bil och behöver en NU helst.
-pappa måste jobba denna julafton oxå, 2 året i rad. TRAGISKT!
-Jag hatar att pappa jobbar i gruvan, saknar honom här hemma, även fast vi inte är under samma tak längre så känns de tomt.
-att jag inte kan äta kakor/bullar/godis , you name it! utan att gå upp 10 kg -.-
-av ren förbannelse åt jag en chokladbit för mkt...
-FUCK YOU!


Ska försöka komma på ngt som ligger på + sidan, känns dock svårt ikväll men gör ett försök.

+Mina djur!
+snart är det jul, den underbaraste tiden på året! (bäst är det då pappa kan vara med och fira den!)
+Att jag gjort ett så klokt beslut , som jag egentligen borde gjort för länge sen!





Haha, jag gillar Nalle phu :))!

GO NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0