6 juni.

Har inte så mkt att berätta just nu så jag tänkte att jag ska skriva en liten lchf update i brist på annat.
Iaf så går de bra , om vi borster från att jag åt lite potatisgratäng i lycksele på lördagen då vi gick ut och åt middag, jisses vilken ågest jag hade efter det!! ist för att njuta av tillfället så kändes de bara som att jag förstörde alltihopa, även fast jag vet att jag INTE gjorde det. Självklart smakade det gott! men som sagt, mitt samvete efteråt var inte på topp..

idag har jag skött mig bra, till fruckost åt jag några ostskivor och till lunch blev de bacon/svamp omelett och 2 glas vatten, Nu till middag blev de en Felix ostshnitzel portion:


Dock så är shnitzeln panerad, skrapade bort det så gott de gick och åt endast broccolin shnitzeln och såsen! potatisen lämnade jag, vet fortfarande inte om de är helt ok "lchf" käk, men dugligt. Måste äta någonting iaf, och glömmer man att ta med sej matlåda så får jag skylla mej själv.. Med andra ords så befinner jag mej på jobbet just nu^^

När jag kommer hem ikväll så blir de nog en löprunda , sen blir de sängen ganska direkt då jag öppnar imorn!
Onsdag har jag eftermiddag , sen som sagt ledig en vecka! kommer bli ruskigt sköönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0