3 juni.

sista gången ni hör av mej tills på söndag! för imorgonbitti drar jag Jonte harald och sussieee mot lycksele djurpark, coola som vi är! ^^, står på jobbet och är inne på sista timman nu, sen bär de av hemöver och där väntar en sväng ner i vältan innan jag packar ner de jag måste ha med mig till färden imorn..

Har faktiskt inge coolt att berätta, eller jo!! jag måste berätta om en liiten halv roligt konsversation som 2 st småpojkar hade nyss härinne på macken!!

Pojke 1: - vet du en sak!? en gång var jag tvungen göra 100 st armhävningar innan jag fick äta mitt godis!!
Pojke2: -VAA??! Varför dåå? :O :O
Pojke
1: - joo, för att jag inte skulle få så stor mage!! de borde du oxå göra..!

HAHAH jag dör lite känner jag, kändes genaste lite lättare att klara av sista timman här på jobbet X)

Nää, nu ska jag börja göra bort lite saker innan stängning, vi hooojrees på söndaaan :D HOOJ!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0