27 juni.

Det finns dagar, som tex idag, då jag tänker litegrann och inser att jag har de faktiskt ganska bra!
Oftast ser man bara de dåliga här i livet och neggar ner sej så fort man får chansen.Men om man då ist börjar tänka på de bra saker man har här i livet så är de nästan så att jag skämms litegrann över att jag ibland kan vara så jäkla negg!!?

Jamenar, Vist, vissa saker har varit jävligt tufft att ta sig igenom, men om man då ska gräva ner sej varenda gång och vägra gå vidare så blir livet inge roligt.. Sen finns de ALLTID ngn som har de värre , oxå en viktig del att tänka på! även fast de för stunden kanske inte känns så.

Jag har iaf börjat inse att livet blir så jävla mkt roligare om man ser mer positivt på saker! och som sagt att jag har det ganska bra!?

Jag har en fantastisk pojkvän som ställer upp i ur och skur, självklart hatar jag honom ibland och skulle förmodligen kunna strypa honom stundvis (ta det med en nypa salt,haha), jag har världens underbaraste djur som jag bara älskar! sen har jag min bror, som betyder sjukligt mkt för mig trots alla våra duster. sen såklart mina föräldrar!, har oxå fantastiska svärföräldrar som är TOPPEN! ett hus tillsammans med min underbara jontis, en egen bil + ett fast arbete där jag faktiskt trivs någorlunda!och sist men absolut inte minst,mina få men fina vänner! vad mer kan jag begära egentligen?!?

självklart finns de saker som alltid skulle kunna bli bättre, men å andra sidan finns de saker som lika gärna skulle kunna vara sämre!? , nääee, jag har de jävligt bra ! och jag tycker att alla ska börja intala sig själv lite oftare hur bra saker och ting faktiskt är, för det ska JAG göra!! :)

Hell Yeaah! :D




Kommentarer
Postat av: Åsa

bra tänk, så försöker ja å tänka ibland att de finns folk som ha de värre :)

2011-06-27 @ 21:49:36
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: mican

och bra vänner :) det får man inte glömma :)

2011-06-28 @ 00:22:29
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det här inlägget gillas ^^!

2011-06-28 @ 21:37:07
URL: http://emeliebystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0