26 juni.

Här händer det grejer! Altanen är ännu mer klar än innan, bara självaste golvet som fattas nu! vilket vi ska inhandla på tisdag, sen så har jag haft spekulanter på Lilleman, och guess what? dom ville ha honom, och de känns jättebra! han kan inte få de bättre :) 2 st rätt unga tjejer ska ha honom tillsammans med deras andra 2 åriga shettishingst, han kommer få massor med uppmärksamhet och pyssel, Och de förtjänar han min lilla gosse <3

På torsdag kommer dom och hämtar honom, trots att de känns jättebra så är de förstås blandade känslor, är aldrig roligt att måsta sälja , men man kan inte bara blunda och tro att allting ska lösa sej jämt, tiden räcker rent inte till helt enkelt.

Förövrigt idag har de vart rätt lugnt, har myst med mina hundar halva dan och njutit av de fina vädret som varit :) och nu ikväll har jag varit ut och kört båda mina hästar, började med Bajen som var riktigt tänd idag! jisses vad han var på G! ist för intervaller så fick de bli lite backe ist, sen körde vi lite tempoväxlingar och han kändes kanonfin! lite för på bara stundvis men lugnade sig sen :).. Sedan blev de Bobbys tur, vi for ner efter hälleströmsvägen och svängde av in på en liten väg där de finns massa stugor vid älven, iaf så joggade vi mestadels hela tiden sen fick han spurta på liiite fortare en bit så han fick bli av med lite energi, och han var såå lycklig! öronen rätt fram och huvudet rakt upp i vädret ! gulleegriis :)

Nu har jag ganska just kommit in, har gett mina fiina hästar sitt foder och ska strax gå över och ge dem resterande för natten.

Imorgon väntar eftermiddagsarbete, så på förmiddagen blir de rätt lugnt med lite småstöök här hemma :)



<3


Kommentarer
Postat av: Camilla

hhaa, tack så mycket! :)

2011-06-27 @ 18:04:27
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0