25 juni.

Blev en mkt chill och trevlig midsommarkväll  med bra sällskap, jag och sussie åt en ngt sen middag då vi kom hem, sen chillade vi allihopa i soffan en stund och såg lite tv innan vi drog mot gropen för lite grillning av korv och marsmallows.
Jag unnade mig faktiskt ett par st, + en halv näve chips kanske de blev? tycker att jag förtjänade det med tanke på hur duktig jag varit sista tiden :), jag har faktiskt varit lite orolig innan över att jag ska bli ännu mera sugen då jag väl stoppar det i munnen och då ev kanske spåra ur och fortsätta äta, men NEJ! jag blev faktiskt bara nöjd och kände att de räcker såhär :) så skön känsla! hade de varit för 3-4 månader sedan så hade jag förmodligen kunnat äta upp halva chips påsen och 10 marsmallows ist , så jag är jätte stolt över att jag klarade det såå bra :)

Idag tog jag och min Jontis en häärlig sovmorgon, steg upp och gick över och gav mina hästar mat och sedan har vi mest bara chillat, pillat lite på altanbygget som inte är långt ifrån klart nu :) längtar i sinne tills den är redo för mej och min solstool ^^ ! , var till byske en liten snabbis och handlade lite grejjer till ikväll då jag och mammsen ska äta räkor med romsås och sallad, MUMS! passade på att miljöträna Tosca lite på samhället, målet var att hon skulle gå fot lös genom samhället bland allt folk som var i farten, och de klarade hon utan probem! jag slutar aldrig förvånas över denna hund, hon är verkligen fantastisk <3 , dock är hon trots allt i ngn form av trotsperiod och är lite nonchalant ibland, men bara vara stenhård och konsekvent så går de förmodligen över inom kort :)

Ikväll ska jag ut och köra häst, Bajen ska ut på lite tempoväxlingar och Bobby ska ut och jogga bort lite energi, imorgon blir de intervaller igen för Bajens del och Bobby ska ut och skritta är planen, hoppas på bra väder under dagen så man kan spendera den utomhus, är så tråkigt att sitta inne hela tiden :P.

Förövrigt är de midsommartravet ikväll, hade funderingar på att fara dit men struntar nog i det då jag inte bör köra mer bil än nödvändigt , sen var de in en kund på kiosken som jag hörde säga att de var huur mkt folk som helst där redan, så en bra plats är förmodligen bara att glömma :/, men har iaf gjort ett par st Dubblar + en "vinnare och plats" , så lite spänning trots allt blir det ^^

Nu ska jag gå ut en stund igen ,peta lite på Jonte som står och bygger :P!



en av nalleeböörnarna på Lycksele djurpark! ^^


Kommentarer
Postat av: Farbror Andreas

sv; tack mia :) jag älskar väskan kan jag lova! Men skjortan fick min syster,för mig passade den inte :(

2011-06-26 @ 00:32:09
Postat av: mican

haha de är från min och inte från ante såklart :D

2011-06-26 @ 00:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0