24 juni, midsommar!

Jahaa, idag ska de alltså vara såkallade midsommar.
ställde klockan imorse så att jag och Jonte skulle vakna i tid så vi hinner åstakomma ngt denna dag, så på förmiddagen så klippte jag gräset och Jonte påbörjade altanbygget :)

Just nu befinner jag mej på jobbet, jobbar framtill 19, sen vidare mot stan för att hämta upp sussie från sitt jobb och sedan börjar färden hemöver mot Fäll igen, där väntar lite go maat och trevligt sällskap.
synd bara att vädret ska vara så tråkigt idag, har regnat tilloch från hela dagen, men när man kikar på klart.se hemsida så visar dom iaf att de ska vara uppehåll ikväll, så jag håller tummarna för det :)!!

Nu åter till arbetet , ha en TREVLIG MIDSOMMAR allihopa! :)



Bobbyskrutt på midsommar för 2 år sedan :)! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0