22 juni,beställt!


Beställt 2 st av dessa vintertäcken , rekomenderar det starkt!! vet att jag köpte ett till Macho för några år sedan, hade en GRYMT bra passform och höll varmt och tätt oavset väder! skickade med det då jag sålde honom dock.
299:- rea på Hööks, passa på att fynda!


sen klickade jag hem dessa skydd, tyckte dom var lite fräsiga :,)! 129:- på rea!!
beställde även en martingall oxå för 135:- , med frakt blev allt som allt ca 950 spänn! sjukt värt :D
Hade tänkt beställa en skitfin vindjacka oxå som dom hade på rean, men hejdade mej i sista stund då jag ska försöka spara så mkt som möjligt, även fast de inte var nå stora pengar i de hela^^


Förövrigt så står jag på jobbet just nu, väntar på att kl ska bli 9 så jag får fara hem, då blir de mata mina pollehästar och sedan väntar sängen då jag öppnar imorgonbitti.Imorgon afton ska jag he mig ut och köra både Bobby och Bajen, blir bara en joggintur för Bobbys del och för Bajen blir de lite backträning är planen.

nu åter till arbetet...

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag har också ett sånt där täcke till Moa och det är jättebra..fast lite stort för henne i halsen..men annars funkar det jättebra :D

Fast känns lite surt att jag beställde det för så längesen och var tvungen att betala 599:- :P

När det är så billigt nu xD

2011-06-23 @ 11:23:06
URL: http://kajsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0