19 juni.

uppe med tuppen såhär på en söndagsmorgon, befinner mej nämligen på jobbet, ngt mör men jag lever!
De fina vädret ser ut att dra sig bortöver nu oxå, hoppas bara att de är uppehåll tills jag kommer hem så jag hinner dra ut och köra hästarna en sväng.

ska förbi Mican en sväng efter jobbet och hämta lite kläder som vi beställde från HM blandannat, sen var hon världens sötaste och fixade en adidas tröja åt mej då hon var till turkiiet :]!!

gör en liten veckoplanering då jag inte har så mkt annat att komma med , så here we goo!

Måndag:Ledig,ner på banan med Bajen,träna, köra Bobby.
Tisdag:Ledig, städa ordentligt hemma! köra häst och träna.
Onsdag:ledig förmiddagen, troligen rätt lugnt, sen kvällsjobb!
Torsdag:Förmiddagsjobb, sen köra häst
Fredag:Midsommar, jobbar kväll sen hem till trevligt sällskap!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0