15 juni.

Idag har jag varit på kurs i jobbet hela dagen lång som hölls av svenskaspel, kursen handlade om bla "spelansvar" och de var vel en hel del intressanta saker dom tog upp, sen en hel del ointressant som man redan viste oxå såklart, men de var lärorikt. Dock jävuslt drygt att stitta still i 8 timmar! kan inte komma ihåg då jag gjorde de senast?? måste ha vart ngn gång då jag gick skola sist, i typ 9an??

Nu är de överstökat iaf, skönt nog! .. Igår var jag och Jonte en sväng till stan, hälsade på hemma hos harald och sussie där vi blev bjudna på lchf tacopaj, mumsigt! sen blidde de en hysteriiskt bra film :P!! som jag som vanligt inte kommer ihåg namnet på.. -.-

Förövrigt idag om man bortser från kursen har jag inte gjort ett SKIT! hade så ont i huvudet då jag kom hem efter allt lyssnade och stirrande rakt fram, att jag rent inte ides! de enda jag gjort är en stackars soppa , som blev riktigt lyckad! Såatt så dåligt är de vell endå inte ;D hohoho..Imorgon ryktas de om rätt bra väder, ska försöka vakna i tid så jag hinner spendera hela förmiddagen utomhus innan jag beger mig mot jobbet, jag har faktiskt saknat att jobba litegrann senaste 2 dagarna här, men ngt jag saknar ännumer är min semester :P !! den kommer sitta så jäkla bra kan jag lova, de blir min första "riktiga" injobbade semester, känns lite coolio :)

fredag jobbar jag förmiddag, sen är planen att dra ut och köra båda hästarna, på måndag blir de banan med Bajen då jag inser att jag inte har en suck att hinna det då jag jobbar resten av denna vecka from imorgon.

Ikväll btw när jag gick över till hästarna för att göra natt, spraya myggmedel osv så fick Bajen för sej att absolut INTE komma! oojj så störande!! han kom nästan fram till mej, sen tvär vänder han och springer iväg, så till sist blev jag så jävla arg att jag började jaga honom och fösa honom ifrån mej så fort han kom nära! äckelhääst! -.- grannarna måste ju tro att jag är spritt språngande galen!..Till sist så bjöd jag in honom, och liiiite tveksamt så kom han fram  och jag bjöd honom på en massa karameller och kliade på honom en stund innan jag tog fram myggmedlet, De som är mest störande är ju att han inte bryr sej de minsta över att jag sprayar honom då jag väl fått fast han, elaaka hääst :P

Bobby och Lilleman är vell inte så förtjusta heller, men dom kommer iaf så fort man har ngt gott i handen, snåla djuur :,)!

Innan jag avlsutar detta inlägg så måste jag berätta att jag imorse fick på mej ett par jeans jag knapt kunde knäppa för 2 veckor sedan! hur awesome är inte det? :D sen shoppade jag lite igår oxå när vi var i stan, 2 st jättesöta linnen som satt som en smäck! en skjorta som satt jättebra överallt förutom i armarna -.- men de kommer! sen en typ blus + en söt klänning, allt för typ 350:- ! rååvärt :D


bjussar på en läcker bild på mej själv, från lycksele djurpark! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0