13 juni.

Det finns stunder då jag tycker mindre bra om min karl, tex då han halv 1 på natten kommer på att han har brandövning på måndag afton då vi var bortbjudna på middag hemma hos harald och sussie? är de inte TYPISKT karlar så säg!!?!?!?
sen oxå då han talar om att han är sugen på att köpa en till bil och jag vägrar då han redan har 4 bilar på gården, sen står de en ny bil på gården då man kommer hem från jobbet, FANTASTISKT!! MORRRRR i SINNE!! Tur för han att han är gullig, annars hade jag förmodligen strypt honom..... -.-


Så planerna för denna dag gick i kras, dock har jag vell de jag gör endå men är så sjuuukt irriterande då man planerat saker och sen blir de inte av! uuusch, sen blir de inte bättre av att de är en världelös tid på månaden heller, jävla skiiit....

Iaf så ska jag passa på att röja undan lite i huset, renbädda sängen då de inte blev igår, fara till byske och handla lite och sen fara till stan med mammas bil och posta momsen åt henne, ikväll ska jag ut och köra häst! var förövrigt ut med båda igårkväll, Bajen kändes jättefin! pigg och glad, och Bobby var helt överlycklig av att få komma ut och dra vagn! älskade häst.. inatt innan jag somnade låg jag och funderade en hel del, kommer dock inte gå ut med någonting ännu fören jag vet säkert hur de kommer bli, men en sak är säker, de vore heelt AWESOME om de skulle gå!

min pappa kommer hem ikväll oxå från kiruna och blir hemma en vecka, så roligt! är så tomt då han är borta, usch vad jag önskar att han kunde ha ett vanligt arbete så man fick träffa honom oftare, oftast då han har ledigvecka så jobbar jag och då hinner jag knapt träffa honom, skit tråkigt! :/

Imorgon är planen att ta ner Bajen på banan under dagen, sen är inget mer planerat än så länge.
Måste ringa sussie btw, så de gör jag nu!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0