12 juni.

Har varit så sjukt varmt de senaste dagarna, hästarna har bara fått stå då man knapt orkar stå på benen själv..
Igår var iaf jag jonte och mli till Jontes stuga på holmen, hade med oss vovsingarna oxå och Tosca hon är fan inte sann! hon ÄLSKAR att bada och hoppar i från allt hon kan se, hon fick även testa åka båt för första gången vilket gick hur bra som helst, duktiga lilla tjej :,)  Vizzla fick stanna hemma då hon och Mlis sita inte kommer 100%överens, men nästa gång ska hon få följa med ha jag tänkt så hon får öva på att bada :)

Även jag badade för första gången på riktigt igår, var faktiskt varmt i vattnet! måste lätt vara kring 20-22 grader iaf?! , efter en dag i den stekheta solen så har de resulterat att både jag och Jonte bränt oss, tror dock att han har bränt sig snäppet värre än mig , han är typ griis rosa över hela axlarna stackarn :P!

Idag är en blir en riktigt slappardag, ska strax avnjuta grillat och sedan ska jag ut och köra Bajen en runda, ikväll blir de bara lugnt är tanken, ska renbädda och plocka undan lite i sovrummet bara.

Imorgon ska jag ut med båda hästarna under dagen, sen då Jonte slutat jobbet så drar vi mot stan och ev inhandlar bräder till altanen som vi ska bygga ut, sedan så blev vi bjudna på middag hemma hos harald och sussieee :)ryktades om LCHF tacopaj, snålvattnet rinner redan! ;)

Tror förövrigt att jag kanske gått ner 1-2 kg till, känns så på ett par byxor jag tog på mig imorse!? ska hålla mig till tisdag iaf innan jag väger mig, då har de gått 2 vekor sen sist^^ hoppas hoppas :D


Bobby skrutt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0