6 juli.

varmt som attan idag, tur att de fläktar på ganska bra!

Imorgon ska jag dra ner Bobby på banan, Leif är snäll och skor honom åt mej då Jami enligt rykten gått på semester, testade ringa honom igår men fick inget svar , och då de är väldigt akut så var Leif snäll och ställde upp, KANON :D!! tänkte ta med Bajen oxå så han fick sko om honom oxå men ser att de var ju faktiskt bara 5 veckor sedan sist, så han klarar sej till Jami återkommer från semestern :)..

ska vara inne på banan halv 2, så bör fara vid halv 1 iaf så vi har 1 timma på oss iaf då de är så sjukt mkt vägarbete överallt nu efter e4an, fruktansvärt störande! -.- ska tydligen hålla på framtill september...

Mitt paket från Hööks kom idag oxå, hann dock inte hämta ut det men fixar vell de imorn på hemvägen från banan :), på kvälln ska jag ut och köra båda hästarna , Bobby ska ut och jogga bort lite energi och Bajen ska ut på en jogga han oxå :) På fredag förmiddag blir de förmodligen rätt lugnt, på afton jobbar jag min sista kväll innan semestern, OJ så jag längtar!! :P Lördag blir de ev att fara en sväng till Jontes stuga över dagen åtminstone, får se om vi övernattar oxå, inget bestämt ännu :), vet bara att jag måste vara hemma på söndag så jag kan fara ut  och motionera mina hästar^^

Nu ska jag återgå till arbetet, har lite småfix att göra innan stägning så dags att sätta igång kanske^^!


Hjärtat <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

JO, DET VET JAG VÄL, :p oj caps xD men man blir fort bortskämd med det man har :)

2011-07-09 @ 17:31:04
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0