5 juli.

Jag som nyss var på bra humör och hade skrivit ett så fint inlägg åsså försvinner de bara!! FY FAAN!! -.-

Iaf så börjar jag med gårdagen, var meningen att jag skulle iväg och jobba eftermiddag , men då min bil inte ville vara med på noterna så blev de inge av! fick ringa ner och be ngn annan vänlig själv hoppa in ist för mej, och tack & lov att de löste sej! så jag fick bli hemma ist, och kan vell inte påstå att jag åstakomm så jätte mkt? målade stolparna till altanen, sen satt jag mest och chillade i min solstol resten av dagen. På kvällen for jag ut och körde Intervaller med Bajen, körde 8x800 meter i 30 tempo och han var knapt varm efter det! hur bra är de inte?? de tar seej vilket känns så HIMLA roligt! :,)

sen ringde Christer oxå och pratade på en stund, skröt upp mej lite och talade om för mej att om jag fortsätter såhär så kommer jag ngn gång framöver få fram en riktigt stjärna! och de är fina ord för att komma ur den karlns mun ska jag be och tala om! :P han säger precis ALLT vad han tycker oavsett om de är bra eller dåligt, så de var riktigt roligt att få höra :)
Jag kan nog inte beskriva i ord hur bra de känns att ha denna fantastiska människa vid min sida, han har gett/ger mej så otroligt mkt tips och stöd och finns alltid där då jag behöver, jag känner mig faktiskt rätt hedrad över att få hjälp från en sån framgångsrik och fantastisk människa! jag har verkligen tuur, mer kan man inte säga..

Idag har Nina och hennes vovve vart hit på besök över dagen, vi tog med oss våra hundar och drog ner på playan för lite bus och bad, tom Vizzla hoppade i vattnet självmant vilket aldrig hänt förut! hon simmade och tyckte de var jätte trevligt, så kuul :) Tosca var galen som vanligt och lekte ubåt mest hela tiden, och ninas vovve doris verkade gilla läget hon med :P
efter det blev de lite chill på altanen i solen..

I afton for jag och Jonte en sväng till byske, eller jag stannade där hos mamma och hjälpte henne fylla på lite drickor osv på kiosken, medan Jonte drog vidare till stan för att inhandla de sista brädorna till altanen, nu är de bara staketet som ska fixas sen är den klar heelt :D awesome! , passade på att storhandla oxå nu när jag var i byske, så nu har vi matn så vi klara oss ett bra tag framöver :)..


Har för en stund sen rastat mina vovsingar för natten, klappat på mina hästar och gett dem kvällsmaten, nu väntar sängen för min del då jag sov som en kratta inatt av ngn underlig anledning, imorgon väntar eftermiddagsjobb, som sagt så är de näst sista dagen innan min efterlängtade semester anländer! ;) LÄNGTAAAR!


bjussar på en bild på mej och Erre från stadsfesten i lördags, ngt suddig men iaf så sitter vi i en karusell just och är lite smått nervösa :P!! fick då världens jävla blåmärke bakpå ryggen efteråt! måste med andra ord ha vart lite brutalt :P haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0