3 juli.

stadsfesten igår då, blev grillning och lite förfestande hemma hos Harald och sussiee, riktigt trevligt! frågan är ju bara varför förfesterna alltid är roligast? måste säga att jag är sjukt besviken på stadsfesten i år, var inte alls lika roligt som tidigare år?
kanske bara inse att man blivit för "gammal" för sånt där och bör hålla sej hemma ist? :P

Jag unnade mej iaf en halv langos, va som hände med den andra halvan kom jag inte riktigt ihåg!? gick kanske till välgörande ändamål, va vet jag :P.. tror vi kom hem vid 4 tiden imorse, sängen kallade ganska direkt och jag sov då framtill klockan var halv 12! inte sålänge endå kanske, men de var iaf skönt! dock rätt bakis men har iaf överlevt dagen utan större otrevligheter :P

Har egentligen bara tagit de lugnt idag, petat lite på mina hästar och jobbat på att slippa min ngt onda mage som protesterar efter gårdagens bravader :P , iafton blev de att släpa mej sej Jonte och pappa till byske, slita ur mamma från kiosken för en middag på stengården, och nu ikväll myste jag och Jonte ner oss i soffan för lite film och jordgubbar.

Imorgon är de eftermiddagsjobb som gäller, är nu inne på sista jobbveckan innan 4 veckos semester vänter! hur naajs tror ni inte de kommer bli?? jag längtar i sinnee :D. Under dagen imorgon har jag tänkt hinna ut och köra Bajen en runda, var ut med honom igår och körde och han kändes bara fin :) duktiga killen <3! Tisdag har jag tänkt ner på banan en sväng med honom, sen ska Bobby köras hemma :)

Nu väntar sängen iaf, ska he mig upp i tid imorgon så jag hinner göra något! :)



<3


Kommentarer
Postat av: mican

var du lite full kanske ;)

snygg jacka du har ;) <3

2011-07-04 @ 14:11:49
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: åsa

va de du som vinka från en 745:a åt mig efter e4:a? :P

2011-07-04 @ 19:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0