28 juli.

Igår var en stor dag, jag och min Jonatan har nämligen förlovat oss efter snart 6 år tillsammans! de firade vi genom att dra en repa till ursviken och käka räkor hemma hos hans pappa och Karina, mkt gott och mysigt :).. Har inte så mkt att berätta om just detta, men vi kände båda att de var dags att gå ett steg längre :)..

Idag har de varit en bra dag hitills, tog en sovmorgon och gick sedan över och matade mina hästar, åkte med Jennie in till byske för en lunch på Jästis som var hur gott som helst! efter det stannade jag kvar och väntade in Jonte som kom och plockade upp mej för att dra vidare mot staden. Väl där så gick vi till guldfynd och bytte strl på hans ring, sen traskade vi runt en stund och kollade läget litegrann innan vi sedan for ut på jernbolaget för att kolla på Kakel till köket, fanns mkt snygt! tog med oss en katalog hem så vi kan kika lite ordentligare innan vi bestämmer oss för ngt :)

Efter att ha gjort bort det så drog vi oss mot byske igen, jobbade ett par timmar åt mamma på kiosken då hon skulle iväg på lite ärenden, vi kom hem igen vid 18 tiden .. Har för en stund sedan avnjutit grillat och nu sitter jag och försöker smälta maten så jag kan gå över och peta lite på mina fina hästar :) ska ta in dom båda ikväll och ge dom en ORDENTLIG rykt och klämma igenom dom lite är planen, Jonte drar till lycksele och byter bort sin bil så jag blir ensamen.. ska passa på att städa undan litegrann så har jag de bortgjort innan helgen.

Imorgon har jag inga större planer bortsett från att båda hästarna ska ut och röras, men ngt tragiskt är att min jävla sadel gick sönder i måndags då jag red sist! och westernsadeln kan inte Bajen ha då den klämmer honom över manken, därimot passar den Bobby ist som tur är. Har ju den bomlösa oxå så den får duga till jag hittat en ny ..

På lördag blir de troligen loppis i byske under dagen, sen mot afton sidan ska jag ut och intervalla med Bajen och Bobby får gå motion...

Nu ska jag lata mej en stund innan jag går ut till mina gossar, sen väntar en dusch innan sängen kallar!


Tänka sej vad tiden går, detta var vår första sommar tillsammans, sommaren 2006..

Du, rör vid mitt inre
Du, du fyller mitt sinne
En dröm förvandlas till en verklighet
En värld, som väntar på oss

Att älska dig
Den du är
Du är allt jag nånsin önskat mig
Varje stund, varje ögonblick får liv igen
Det finns inga tvivel kvar
Jag förstod på en gång
När kärleken kom

Jag, kan äntligen andas
Mitt liv, har långsamt förvandlats
En stig, som leder till oändlighet
En värld, som finns här för oss

Att älska dig
Den du är
Du är allt jag nånsin önskat mig
Varje stund, varje ögonblick får liv igen
Det finns inga tvivel kvar
Jag förstod på en gång
När kärleken kom

Jag är redo för under som sker
När ett hjärta får följa sin lag
För du, är allt jag vill ha

Att älska dig
Den du är
Du är allt jag nånsin önskat mig
Varje stund, varje ögonblick får liv igen
Det finns inga tvivel kvar

Att älska dig
Den du är
Du är allt jag nånsin önskat mig
Varje stund, varje ögonblick får liv igen

Nu och för alltid här med dig



16/10- 2005, dagen då vi blev ett! 27/7 -2011, dagen då vi gick ett steg längre.
Jag Älskar dig Nils Jonatan Malm, du är mitt allt<3




Kommentarer
Postat av: Åsa

grattis! :) om du har lust kan du komma åt finnträsk imorrn och säga hej :)

2011-07-28 @ 21:36:28
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: Åsa

nä men på kvällen typ efter middan ska vi va där, tills lörda nån gång :)

2011-07-28 @ 23:19:28
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0