20 juli.

Hitills idag har jag haft en relativt bra dag, framtill just nu! nu är jag bara mest frustrerad över saker och ting och orkar inte vara i närheten av NÅGON...

Känner mig ledsen, nedtryckt och framförallt väldigt kränkt!

Jag kan inte bli någon jag INTE är! jag gör mitt bästa för att lyckas med mitt liv och jag tycker att det trots allt har gått jävligt bra. Jag jobbar mig sakta uppåt och låt mej göra det i MIN EGEN takt! jag behöver inte era kommentarer och vad ni påstår er vara "tips", låt mej vara ifred,låt mej lyckas på egen hand...



This is me, take it or leave it.....

 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Äh skärpning! Folk kommer alltid att tycka o tänka massa saker om framförallt sånt som dom inte har ett skit med att göra... Man måste försöka sortera kritiken o bara ta åt sej av det som är värt nåt! :)

2011-07-21 @ 16:47:45
Postat av: mican

Sv; tack Mia :)



Jag finns här! <3

2011-07-22 @ 09:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0