10 juli.

Livet är så underbart just nu, jag har nämligen gått på SEMESTER! jobbade sista dagen i fredags och är nu ledig i 4 veckor, så RUSKIGT skönt! bättre start än de jag fick kan man nog inte få heller, kanon väder hela dagarna hitills har de varit, har solat och badat i massor och bara njutit :)

Sen en till rolig grej är att då jag börjar om jobbet i mitten på augusti så är de bara 2 månader kvar till vi beger oss mot thailand! helt galet vad jag längtar :))

Har inte så mkt att berätta än , hästarna har vilat nu de senaste 2 dagarna då de varit så SJUKT varmt ute! var ut och red Bajen i fredagskväll en sväng, snörde på westernsadeln och hoppade upp i leggings och klänning utan skor och hjälm (skämmes) och for ut på en mys sväng, om vi bortser från alla äckliga flugor som var omkring oss hela tiden så var de jätte trevligt, red lite dressyr och sen tog vi en liten galopp i skogen innan vi begav oss hemmåt igen :)



Mamma fick ta en bild med min mobil för att föreviga de hela ^^, blev dock en rätt osmickrande vinkel och sen var vi bara allmänt risiga X)!! men de får ni stå ut meed^^

sen har jag lovat bilder på altanen oxå, så slänger upp ett par stycken på den oxå så får ni se hur den ser uut :,)






Så ser de ut, nu rymmer vi att sitta ute och sola + ställa dit ett utebord iaf! de kan jag säga att de gjorde vi INTE innan :P
Nu ska vi bara städa upp lite runt i kring, måla ett till varv och sen inhandla nå utemöbler som vi kan ställa dit så vi kan sitta ute och mysa på kvällarna :) både jag och Jonte är jättenöjda , nästa projekt blir Toan!



Kommentarer
Postat av: Åsa

snyggt byggt :D

2011-07-10 @ 23:21:30
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: Nina

Det vart ju skita bra :D

2011-07-11 @ 21:19:50
URL: http://nastrom.blogg.se/
Postat av: sussie

jag är fasen blown away! fan så najs det blev :D dääär ska jag sola en del i sommar, bara såru vet ;) tihi <3

2011-07-11 @ 22:52:12
Postat av: mican

snyggt! :D när ska vi göra något? :D

2011-07-27 @ 13:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0