1 juli.

Har varit en väldigt lugn förmiddag idag, har bara myst på här hemma, solat en liten stund och petat lite på mina hästar.
Vart faktiskt riktigt orolig imorse då Bajen inte riktigt betedde sig som han brukar, han ville först inte äta och stod och slog med framhoven, trodde att de var nå kolik aktigt men han hade då bajsat nyligt såg jag, men tog endå ut honom och gick en liten sväng, sen in i stallet där de är lite svalare en liten stund. Passade på att smörja upp honom ordentligt med myggmedel oxå, kom på att de faktiskt kan vara all bräms som får honom att bli lite loj + att värmen gör sitt, Bajen har nämligen oturen att få nästan alla odjur på sej medan Bobby klarar sej riktigt bra.. Och då han är söderifrån så är han förmodligen inte van att de är så mkt småkryp!?...

Iaf så kvicknade han till riktigt fort och började äta gräset, drack en massa och sedan åt han och var precis som vanligt igen. Har smörjt in honom nu ikväll igen när jag gav dom kvällsmaten för en stund sedan, så han klarar sej inatt :)

Imorgon på förmiddagen ska jag ut och köra honom en sväng, verkar som de ska bli svalare väder så de blir kanon! sedan blir de dags att göra sej i ordning för stadsfesten med bra sällskap, blir först grillning och lite förfest hemma hos Harald och sussie, dock är inte bästaste sussie meed denna gång :,( , vi får helt enkelt klara oss utan henne i år, hur nu det ska gåtill!?
sedan bär de iaf av ut mot området, har tydligen sålts kring 18000 förköps biljetter, så jag hoppas då att vi tar oss in :O?


sen en liten LCHF update tänkte jag ge er oxå, vägde mig för ett par dagar sedan och vågen visade då totalt 7kg mindre, jag är såå NÖJD! :D alltså 2 kg mindre på 2 veckor sen min senaste vägning, de är inte fy skam :), imorgon blir de dock en hel del fusk med tanke på att alkohol kommer att förtäras, men de är nästan så att jag förtjänar det, har faktiskt vart sjuukt strikt senaste 2 månaderna, sen så blir de inge mer festande på ett bra tag igen efter detta så de kommer förhoppningsvis inte göra ngn större skillnad^^.. Mitt mål var iaf att jag skulle tappa MINST 10 kg totalt innan thailand i slutet på oktober, är ca 4 månader framtill dess så känns som att jag borde hinna ;) kanske tom att jag kan tappa 10 kg till ist?? vore ju helt awesome :), dock vill jag inte sätta allt för höga mål, huvudsaken är att jag mår bra och känner mig motiverad, att tappa kilon är ju bara en bonus! eller?? :P ;D


Rispalt! B)


Kommentarer
Postat av: mican

du är så otroligt duktig mia :) du ska vara sååå stolt över dig själv :d

2011-07-02 @ 09:53:30
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0