aldrig mer.

Sitter och kikar på gamla bilder, hur jag såg ut för bara 1 år sedan! får hurven när jag ser det, hur kunde jag?
Nog har det hänt litegrann senaste året sen jag övergick till LCHF, att se dessa bilder får mej bara mer beslutsam att fortsätta. Jag ska ALDRIG mer dit igen!

Före

, år 2010

Före
2010..


Och nu efter 1 års tid med Lchf :)

2011 , 15 kg mindre!

2011, början på december .

25 december 2011.


har fortfarande kvar några kg som jag vill gåner, men när jag ser på dessa bilder blir jag så otroligt nöjd och stolt över att jag faktiskt tog tag i det hela och framförallt att jag klarade det! mitt mål var att tappa 10 kg till att börja med, har tappat 15 totalt. har säkert gått upp ett par kg nu under jul, men de tar vi tag i nu ist! det blir mitt nyårslöfte för i år, 7 kg till ska avverkas och jag KOMMER klara det! :))


Kommentarer
Postat av: Åsa

stiligt gjort! :)

2011-12-30 @ 12:46:52
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0