30 december.

jaha, snart var det slut på detta året och ett nytt är påväg med förhoppningsvis nya möjligheter :). Kan inte säga annat än att det varit ett riktigt bra år, har egentligen inget att klaga på faktiskt? vet inte om jag orkar sätta mej ner och göra en sammanfattning av allt som hänt under 2011, men jag är nöjd med vad jag åstakommit och mindre nöjd över det jag inte åstakommit :) vilket faktiskt inte är särskilt många punkter vad jag kan komma på just nu, de jag kan komma på såhär på rak arm är att jag är BESVIKEN över att jag tabbade mej och anmälde Bajen till kvalet i skellefteå den 14 nov 1 dag FÖRSENT!hade verkligen sett fram emot att få det överstökat + att de var 1 av mina mål för 2011.. Nybörjar OTUR kanske man kan kalla det, men inget dåligt har inte ngt gott med sej, nu lärde jag mej att hålla bättre koll helt enkelt!

Tänkte skriva upp några mål/punkter om vad jag har tänkt försöka åstakomma under det nya året 2012, here we go!


*Bajen ska kvala och börja starta
*Bobby ska få komma ut MINST 2 gånger i veckan
*Ska fortsätta med Lchf och försöka gåner 7 kg till.
* tjäna lite mera pengar
*Köpa ny bil
*fixa och dona i huset, bla toan ska renoveras!
*Släppa det som varit och gå vidare med mitt liv överlag

ser fram emot allt jag skrivit ovan , ska bli fantastiskt roligt att få genomföra alltihopa och jag vet att det förmodligen efter några Om och Men kommer gå hur bra som helst :))

Förövrigt vill jag tacka Jennie för hjälpen av min nya header! taacksii taaack :))

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0