20 december.

Jamen vist, en jäkla dunderförkyldning skulle jag dra på mej till råga på alltihopa! hostar och snorar som en idiot, men smaken har jag då fortfarande kvar som tur är, ananrs vet jag då inte vad jag gör! vill ju känna smaken av allt de goda man ska trå i helgen :P

Befinner mej på jobbet just nu, hostar snyter och febrar mej men tänkte härda åtminstone idag, sen är jag nog ledig resten av veckan! dels för att jag ska på Gyn kollen och sen att jag mår som en skiit...förhoppningsvis har jag hunnit bli lite bättre till i helgen iaf, men man ska aldrig ropa hej fören man kommit över bäcken! sådeså..

Har vart en lugn förmiddag hemma, kröp ner i soffan med mina underbara vovsingar och såg på tv, lagade lunch till mej och Jontis och sen hoppade jag in i duschen för att göra mej redo för arbetet..


Undra föresten om jag hunnit tala om att jag har färgat håret brunt!? tror inte det? men de har jag iaf, bildbevis på det kommer senare , måste se till att ta en först ^^



bobby skrutt får stå för bilden idag, min fiina fina gosse <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0