13 december,lucia

Blev en bra gårkväll med födelsedags firande av min bror, suring till middag som smakade heelt fantastiskt! sedan lite tårta på det oxå, passade på att synda ordentligt när jag lix gör det ;) haha.

Lucia har vi idag oxå, kan vell inte säga att man har stämningen inne när de regnar här i kåge(på jobbet) men blir vell bra igen när jag kommer hem till fina fällis, fällfors kan man räkna med ;)! var lite spännande imorse då det kommit ca 15-20 cm snö inatt, var nämligen bara plogat på ena sidan av vägen! tur som attan att jag inte mötte ngn för då hade jag garanterat kört fast!

ca 1,5 timma kvar på jobbet innan jag beger mej hemmåt. städning står på schemat idag! sen en sparkar sväng med hundarna :) kanske far ut och skrittar Bajen i mörkret oxå^^

tänkte bjussa på en liten veckoplanering innan jag avslutar :)

Onsdag:ut och busa med Bajen, Bobby vilar. eftermiddagsjobb!
Torsdag:LEDIG, båda hästarna ska motioneras, Bobby får dra vagn och Bajen ska galopperas!
Fredag:Förmiddagsjobb,hästarna vilar, stan och åka madrass eller ngt åkbart med haralad och sussie! tjooho
Lördag:Ledig, Nina kommer och rider med mej, evlite festligheter i jävre på kvälln!
Söndag:Ledig, hästarna motioneras.

Bjussar på en gammbild från tiden jag hade svart hår, blir lite små sugen om jag ska vara ärlig!hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0