svar på komentar.

Fick en kommentar av Stina om varför jag plockar ut staven,

Anledningen till det är att jag har haft den i nästan 3 års tid nu och den får inte sitta längre än 3 år.
Om jag ska utvärdera den från hur den har fungerat för mej så har den faktiskt varit helt Ok,
dock lite oregelbunden lingonvecka ibland vilket jag upplevt som sjukt störande! sen har jag varit med om folk som inte fått den alls under den tid de haft staven, så det är nog väldigt olika från person till person,men jag är nöjd med den och tycker att den uppfyllt de krav jag hade (att inte bli me kids) . sen en till positiv grej är ju att slippa komma ihåg att ta dessa jäkla piller, då jag är näst intill cenil så är de en STOR fördel :P haha..

Jag har absolut inga planer på att skaffa barn ännu, har för mkt annat "ogjort" än så de får vänta några år till ;)




Kommentarer
Postat av: marina

usch P-stav skulle ja aldrig våga sätta in. Ja satte in en spiral nyligen och är rätt nöjd med den, gjorde lite ont att sätta i den men har inte haft ngn riktig mens efter det. bästa av allt är att den sitter i fem år =D

2011-09-01 @ 21:02:45
URL: http://marinasmonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0