9 augusti.

Helt sluut efter dagen på jobbet idag, har verkligen varit flitig om ni frågar mej :P!!
När jag slutat där vi 15,50 så styre jag kosan mot byske för att handla nå mat och hämta ut bredbandet, dock inser jag att min mobil hade slut ström där koden till att hämta ut de fanns! så de sög, får ta de imorgon då ist..

När jag kom hem ställde jag mig och gjorde egna köttfärsbiffar och blommkols "stuvning" med lök och champinjoner , tomater och mozarella :) blev hur gott som helst faktiskt! självklart gjorde jag stuvningen på LCHF vis, eller tjuv tog en halv tsk mjöl för att reda stuvningen lite så den inte skulle bli så tunn, men de räknas inte tycker jag ;P

Förövrigt så har jag inte vägt mej på ett par veckor nu, misstänker att jag stannat upp lite under/efter vistelsen i Falun då jag faktiskt fuskade litegrann och smakade på lite efterätt, men de skiter jag faktiskt i! har hållit mig ifrån alla gosaker i stort sett HELA sommaren så de tyckte jag att jag förtjänade :), nu kommer jag dock lägga till lite mera träning igen då de bara är 3 mån kvar till thailand, har tänkt försöka tappa minst 5 kg till tills dess så bara kämpa på..min totala viktnedgång hitills är 9,3 Kg :)...



min axel btw är då helt jäkla kajkad efter discgolfen i söndags! herre jisses vilken träningsvärk jag har! tur är att jag inte är den enda :P både jag Jonte Harald och Sussie fick känn av det, och de roliga var att vi skrattade åt de hela och tyckte inte alls att de var ngn direkt "sport" :P , där fick vi för det :P haha! klarade knapt av att lyfta av varorna på jobbet idag, helt galet...Hästarna fick iaf vila idag lite oplanerat, ska dra ut med Bajen imorgon innan jobbet ist sen torsdag följer vi min planering igen, då står intervaller på schemat för Bajens del och motion för Bobby.

Måste in till stan ngn dag i veckan oxå och inhandla lite foder till mina guldgossar, sen lite annat småkraamms..
Nu väntar sängen iaf, är sjukt trött och slut..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0