7 augusti.

Vaknade imorse och såg att de var grått och trist väder ute, dock så tycker jag nästan att de är lite skönt att de är lite svalt och mulet en dag efter att vi haft en kanon sommar i stort sett hela sommaren! iaf så gick jag över och plockade ut mina hästar som fick sova inne även den natten då de regnade, duggade även imorse så bara på med regntäckena för första gången i sommar ..

som väntat så hann jag inte ut med hästarna idag då de vart full rulle, hade 2 st färgbokningar vilket tog sin tid. sen var de bara svida om och bege sej mot staden till harald och sussie, blev en middag på Tatung som smakade utsökt! sen vidare mot bergsbyn för lite disc golf, var faktiskt riktigt roligt! över förväntan, har aldrig gjort de förr men kan absolut tänka mej att görat igen :), efter det for vi hem till herrskapet för lite film, summerar kvällen som MKT trevlig! :)

Jag och Jonte kom hem för ungefär 1 timma sedan, har varit över och gjort natt till hästarna och kvällspromenixat hundarna. nu strax väntar sängen, är sjukt trött som vanligt. Imorgon ska jag ut med Bajen en sväng innan jobbet, börjar som sagt 15,40 och jag måste erkänna att jag längtar faktiskt! ska bli skönt att återgå till vardagen igen efter att ha blivit lite förslappad under semestern^^, dock ska jag inte klaga, de har varit helt UNDERBART med semester och de känns så bra att faktiskt ha jobbat för den :) bara 11 månader kvar till nästa gång! känns bra ;)

Ngn dag i veckan ska jag försöka lägga in ngn bild från min och Jontes vistelse i Falun, ska bara få tummen ur och lägga in bilderna på datorn först^^! Nu väntar sängen iaf, så nattii nattii..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0