29 augusti,

bjussar på en liten veckoplanering i brist på saker att berätta..

idag Måndag:hästarna vilat, busat med mina vovsingar, jobbat eftermiddag..
Tisdag:Förmiddagsjobb till 15,40, vizzla har trimmtid kl 12,30 men min snälla mamma far med henne ist!.. hem och laga middag,sussie Emelie V och Elin anländer efter middagen , rida hästisarna!
Onsdag:Ledig, barnmorskan 9,30 och plocka ut staven(hurraaa!!) klipptid kl 12, hem och städa, Bajen ska gå intervaller och Bobby motion..
Torsdag:Ledig förmiddag ,lunch med jennie,hästarna vilar,jobb eftermiddag!
Fredag:ledig, Nina kommer på beösk (eller jag till henne, inget bestämt ännu?)båda hästarna ska motioneras.
Lördag:ledig,Bajen går dressyr och Bobby likaså. Cykelfest på kvällen!
Söndag:hästarna vilar, inklusive jag själv..

En bild från då jag och Jonte var i Falun i sommar, här smaskar vi på kulglass gjort på strutsägg! de ni ;) ;)


Kommentarer
Postat av: marina

sv: tack =D

vad har du för hästar och vilken bana tillhör du? =)

2011-08-30 @ 16:52:41
URL: http://marinasmonte.blogg.se/
Postat av: stina

naajs :)

varför plocka ut staven? funkar det inte för dig eller vill du ha kids? :)

2011-08-30 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0