28 augusti.

stilla lugnt i några dagar, har inte vart så pigg och går omkring med ständig huvudvärk, men nu vet jag iaf helt säkert att de är synen, så till veckan drar jag in till stan och gör en synundersökning och fixar glajjor!!

slänger in ett par bilder på Bajen från i onsdags då jag och Nina var ner på banan, finaste Ninis som tagit bilderna <3





helt sjukt vilken skillnad de är på hästen, nästan så att jag inte kan tro det själv!....



Igår förmiddag följde jag med Mli till piteå på nå foto grejs, typ "Modell för en dag" lr va de kallas?? man fick bli gratis sminkad av make up artister och sedan fick vi bli fotade av duktiga fotografer, dock var de en väldans väntetid så allt som allt tog cirkus 5 timmar!! sen fick man köpa bilderna om man ville men de blev inge av! 10 bilder skulle gå på 2500kr, helt sinnesjuk!... men de var en trevlig upplevelse iaf^^..

på kvällen/afton drog jag och Jonte mot stan hem till harald och sussie där de vankades festligheter, vi fick även turen att bli bjudna på middag som smakade alldeles utsökt!.. efter ett tag började det trilla in lite folk och summa sumarum blev det en mtk trevlig kväll trots att jag var nykter :)..Jonte blev dock lite risig i slutet av kvällen och vi blev vell inte långvarigt ute på krogen, idag mår stackarn som han förtjänar ^^..

nu beefinner jag mej på kiosken, ska strax gå och handla lite grejjer innan jag beger mej hemmåt för lite grillning med Jonte ola och cizzi, sen ska jag ut och rida Bajen en sväng och sen ge Bobby en ordentlig rykt..
Imorgon väntar eftermiddags jobb, så förmiddagen blir rätt lugn är tanken..


Kommentarer
Postat av: Camilla

har du provat sadeln än? :)

2011-08-28 @ 16:37:01
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0