23 augusti.

Imorse kom snubben som skulle sätta in vår luftvärmepump som vi fick ärva av mamma och pappa från kiosken,
han satt in den och allt gick då så väldans smidigt tills vi inser att fanskapet är TRASIG! är de möjligt?? tydligen så behöver en "motor" eller va fan han sa bytas ut, vilket då kommer kosta MINST 3800:- trodde han... HURRA?!?!
Sen kommer vi såklart måsta betala för jobbet han gjort idag, vilket säkert kommer gå på typ 2500?
SATAAAN så sur jag blir.. inte på honom såklart utan bara allmänt..

jag VISTE att vi skulle ha gett fan i att sätta in en sån där jävel, men nu är de vell bara reparera skiten så den fungerar , annars står vi ju där med världens hål i väggen oxå då dom borrat rakt igenom! näeefyy så jäkla sur jag är..

NU står jag på jobbet och är lite små grining, dock är jag glad att jag står här så jag får tänka på lite annat stundvis :P.. christer ringde just och ville småprata lite, men som vanligt då han ringer så blir butiken full i folk även fast de kan ha varit tomt i 20 min innan det, är inte de typiskt?? iaf så tipsade han mej om en hemsida där dom säljer ekologiska oljor till häst, typ linfröolja som är E-vitaminberikad osv, hette Gunnarshögs .var in och beställde en bagin box på 5 liter som gick på 320 kr med frakt, INTE illa.efter christers predikan om hur världelöst de är att köpa från typ Emin så kommer jag inte göra det igen iaf..


ikväll när jag kommer hem ska jag ut och skritta Bajen en sväng , borsta upp Bobby ordentligt och sedan väntar sängen då de blir upp relativt tidigt imorgon då vi ska ner på banan. efter det så blir de hem och lasta av, göra sej i ordning för att sedan fara till stan IGEN för att göra klart alla ärenden, sen blir de middag hemma hos Jontes pappa och Karina, suring står på schemat! längtar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0