21 augusti.

Något jag börjar vara sjukt less på är denna jäkla Vikthysteri!! man kan ju inte ens läsa aftonbladet/expressen idag utan att de ska stå något som har med viktnedgång att göra, usch så störande..vist är de trevligt att kunna läsa om tips på hur man ska gå tillväga, men då de börjar stå i varendaste tidning så börjar man då faktiskt bli lite less. Iaf jag?. sen kan man juUndra om dom tänkt något på hur dessa rubriker om alla bantningsmetoder påverkar alla ungdomar här i världen? knappast allt för positivt alla gånger skulle jag tro..


Befinner mej just nu på jobbet, regnet bara ÖSER ner här och då jag pratade med Jonte nyss så skiner tydligen solen hemma i fällfors, vad gör jag här? -.-.. 2 timmar kvar till stägning, sen bär de av hemöver, då ska jag ta och snöra ihop en köttfärssoppa som jag hittade ett recept på i allas tidningen, såg sjukt god ut och snålvattne börja rinna^^hehe..

Imorgon är jag ledig, förmiddagen spenderas hemma och planen är att jag ska ut med hästarna en sväng, mysa med mina underbara vovsingar och sedan vid 14 tiden bär de av mot stan med Jonte, har en jäkla massa ärenden som vi måste göra, bla måste jag göra ett nytt pass , annars blir de dålig stämning då vi far till thailand.
Vi hade oxå turen att bli bjudna på middag hemma hos Jontes pappa och Karina, suring låter de som att de blir och jag klagar inte :D dock blir de lite fusk för min del med andra ord, så jag får se till att vara stenhård resten av veckan sen så är nog förhoppningsvis ingen större skada skedd^^.

Tisdag är de eftermiddagsjobb som gäller, ska köra häst under förmiddagen.. Onsdag är jag ledig och då ska jag dra ner Bajen på banan för ett snabbjobb är tanken om inte vädret sviker, har ingen lust att köra 12 mil för att köra i lervälling nämligen. Nina är iaf snäll och hänger med som sällskap/hjälpreda :D


jobbet^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0