15 augusti.

stilla lugnt här ett tag av olika skäl, främst att jag faktiskt inte har haft tid till att sitta vid datorn .
Mkt har hänt de senaste dagarna, bla har vi nu en Lagotto i våran familj vilket varit min och mammas "dröm" sedan läänge tillbaks.Moa heter hon och är världens underbaraste! hämtade hem henne från gällivare i torsdags och allting har bara fungerat sedan första stund, Tosca var dock liite skeptisk i början mest för att hon blev svartsjuk, men nu leker dom och resjar som tokar runt ute på gården så fort dom får chansen :) ska få Tummen ur och lägga in lite bilder ikväll så ska ni få se ^^.


De andra som skett är att våran gammla Azzi nu har fått avsluta sina dagar, oxå en anledning till att jag inte haft ngn lust att sitta här. Det var bland de värsta jag gjort att säga farväl till henne samtidigt som de var bland de klokaste beslut vi tagit.Fick iaf hålla om henne en sista gång och tala om för henne hur mkt hon har betytt för oss och hur mkt vi älskar henne.


Vila i frid min älskade vän, tack för allt du gett oss.
Allas våran finaste Azzi <3

Född:1999
Död:12/8 2011
+




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0