15 augusti, dagen.

Lilla Moa vaknade vid 6 imorse första vändan och var hungrig, så bara he sej upp och ut för lite pink och sedan mat.
vid 7 tiden gick vi och la oss igen och då sov gullhjärtat enda framtill kl 10! fantastiskt :)

Under förmiddagen idag så tog jag med mej Tosca och Moa till byske för att handla, dom fick vänta hos mamma på kiosken under tiden^^ sedan drack jag en kopp kaffe innan vi begav oss hemöver igen.Hemma väntade Jontes mamma och hans syster Jennifer + lillebror Vincent, hade lovat att dom skulle få testa på att rida litegrann så Bajen fick agera "ponny ridning", både häst och ryttare var så duktiga såå!.

Efteråt blev de lite prat här hemma och sedan gick vi på Pipens för att käka middag allihopa.

NU ikväll har jag inte åstakommit alltför mkt, har myst med vovsingarna i soffan och nu ska jag alldeles strax gå över och ge hästarna kvällsmaten.. Imorgon står intervaller på schemat för Bajens del och Bobby ska få komma ut och lulla på litergann är tanken...

återkommer imorgon med lite bilder , bla från min och Jontes tripp till Falun och såklart på lilla Moa :)!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

hahaha de va ju de om gubbarna :P den snuskigaste är han som är kocken på folkan :O ja va fan rädd för han resten av kvällen, tur han for tillslut :P

2011-08-17 @ 16:23:05
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0