4 april.

Blev en sovmorgon imorse framtill kl halv 11, gick ut och gav hästarna mat och sedan gick jag en promenix med hundarna.
halv 12 kom jennie och plockade upp mej och vi drog oss upp på fältet för en lunch och lite prat, väldigt trevligt :)Efter lunch tog jag de lugnt ett tag och chillade framför tvn en stund, bakade en ny variant av lchf chokldbollar och sedan vid 16,30 tiden började jag med middagen som bestod av renskav, mums!

Nu ikväll/afton så tog jag in Bajen och borstade upp honom ,selade på och drog sedan ut och körde efter hälleströmsvägen, Han kändes fin men de var väldigt tungsprunget idag då de tinat så mkt! var väldigt geggigt och moddigt, men han skötte sig kanon som vanligt. Tosca fick oxå följa med och jag kan lova er att hon såg ut som världens lermonster när vi kom hem igen! inte så konstigt kanske då hon sprang bakom oss mestadels hela tiden,haha!. Borstade upp Bajen ordenligt och smorde in karlederna  med lite mjukgörande salva som skyddar mot smuts och dylikt, nu på våren är risken för mugg ganska stor med tanke på all skit/lera i hagarna, så de ska vi försöka undvika.

Imorgon blir det banan för Bajen och Bobbys del, Alba ska komma förbi och vaccinera oxå så de blir kanon!
ska köra nå bakvarv med båda gossarna hade jag tänkt, spännande!

Nu sitter jag och iväntar att Ballar av stål ska börja, sedan efter de ska jag gå över och ge hästarna kvällsmaten :)

Kommentarer
Postat av: Carro

SV: Skriv till vår mail istället så svarar jag på din fråga här, vill inte gå ut med det på internet :)

2011-04-04 @ 23:58:25
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/
Postat av: kajsa

Sv: Okej tack för tipset!:D

2011-04-05 @ 16:21:43
URL: http://kajsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0