3 april.+/-



+snön far jäkligt illa nu när det är så varmt!
+ljust framtill 19,30 på kvällarna
+att slippa klä på sig tusen lager kläder!

-hagarna är börjar bli äckliga
-underlaget suger
-hagarna behöver renoveras helt och hållet


Kommande projekt:

*
styra upp hagarna så fort tjälen släppt i backen, ska dit nya stolpar och ny tråd om vi nu rent inte bygger trä hage ist,tråd behövs endå iof.
*vårstäda stallet, rensa och sortera!
*måla om i stallet
*ev bygga sadel och foderkammare
*Bajen ska kvalas i mitten på maj


känner att de behövs ett lyft i både stall och hage, hagarna är hemska och inte blev de bättre när Bobby fastnade och slet ner en massa stolp, den är tattarlagad lite överallt och behöver verkligen fixas! sen ska stallet målas om , ska bättra på dom vita väggarna litegrann och sen måla boxarna ljusblå! förhoppningsvis får jag pappa att hjälpa till att bygga ut litegrann oxå så jag får en sadel/sel/foder kammare, vi har faktiskt pratat om det nu iaf 1 års tid och jag hoppas att det blir till nu oxå.

Hagarna skulle jag helst vilja ha i trä alltihopa, dock blir de INTE billigt skulle jag tro om de nu inte finns ngn vänlig själ som skulle kunna tänka sig att sälja  virke billigt. får se hur vi ska lösa det, en förbättring ska de iaf bli !
Finns så sjukt mkt man skulle vilja göra, synd att allting ska kosta så himla mkt pengar -.- ..

Imorgon är jag ledig, då är planen att köra båda hästarna, sen ut och powerwalka en sväng med vovsingarna!
Tisdag ska jag dra in Bajen på banan och köra några bakvarv, sen höra om Alba har möjlighet att komma och vaccinera!

så Camilla R , om du har möjlighet så skulle jag kunna ta med fodersäcken då så kan du hämta den på travet? :)






sommar <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

ta med den! jag får lämna bilen olåst så är det bara att dumpa den :P



http://www.gilo.nu/elstangsel-franska-elbandet-och-polarbandet/polarband-vinterband/20



astaket finns hos nordpost, är dock sviiindyrt det med :P

2011-04-03 @ 21:46:29
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0