28 april.

Jobbat klart för denna vecka och nu väntar 6 dagars ledighet, ska bli kanoners kanon räser skönt! före jobbet idag så stannade jag av på blomsteraffärn i byske och inhandlade lite panser och ett par krukor som jag ska sätta dem i, ska fixa det imorn! , och på tal om imorgon så har jag verkligen full rulle! ska hinna med att rida Bajen, fara till stan och göra ärenden,sätta blommorna,hämta massa hö + städa i huset inför lördag då de blir feest här hemma och sist men inte minst baka Karinas goda chokladkaka!! dumt btw att städa inför fest, men va fan!? kan ju inte se ut som hus i helvete när gästerna anländer iaf :P


som sagt så blir de party på lördag,  ska se om jag hinner ut med hästisarna på förmiddagen , beror på när första herrskapet anländer! om int annat så hinner jag ut på söndag med båda tvåå :)

Har vell inte så mkt mer att berätta just nu, händer som lite när man står på jobbet...






Kommentarer
Postat av: jessica

sv:Taack så mycket:D!

2011-04-29 @ 22:51:04
URL: http://jessicaalundmaarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0